კლაპანი დაგას რადიატორის უკან ძრავისკენ. დგას ორი კლაპანი შემავალი და გამომავალი (სლივის). ორივე კლაპანს აქვს შლანგი. შემავალი კლაპანის შლანგი მთავრდება რკინის რეზბით, გამომავალი (სლივი) კლაპანის შლანგს ბოლო ჩვეულებრივია (ხამუთი უკეთდება)
მე მჭირდება შემავალი კლაპანი (რომლის შლანგს ბოლოში აქვს რკინის რეზბა)
ჩემი მანქანისთვის შევიძინე ბაკის ვენტილაციის კლაპანი ( აღმოჩნდა სხვა პრობლემა ) არის ახალი . გავყიდი იმაზე იაფად რაც გადავიხადე . 70 ლარი . მუშაობს 2.0 ტურბო ძრავებზე აუდი ვოლკსვაგენი . ლოკაცია გლდანი